تولید کننده ضربه گیر لاستیکی

ضربه گیر لاستیکی

ضربه گیر لاستیکی، جهت دفع کردن لرزش و ارتعاش در سیستم های مکانیکی و دینامیکی مورد استفاده قرار می گیرد. ضربه گیر ها یا همان ارتعاش گیرهای صنعتی در ابعاد و اشکال مختلف بسته به نوع محل نصب طراحی و تولید می شود همچنین برای خرید ضربه گیر لاستیکی در انواع استوانه ای، بشکه ای، پیچ دار و مهره دار، تخت و اشکال خاص دیگر می توانید ثبت سفارش کنید.

لاستیک لرزه گیرهای صنعتی، در متریال های nr, cr با سختی های مختلف بسته به فشار وارد شده در صنعت قابل استفاده می باشد.

تماس با ما و دریافت مشاوره رایگان ۰۹۱۳۱۶۴۸۰۵۴

انواع ضربه گیر لاستیکی

مقایسه انواع ضربه گیر لاستیکی، تولید رویان صنعت

انواع ضربه گیر لاستیکی

تجهیزات صنعتی به دلیل ارتعاشاتی که حین کار ایجاد می‌کنند باید ضربه گیر داشته باشند تا بتوانند مانع آسیب دیدن قسمت‌های مختلف دستگاه شوند. به همین دلیل استفاده از انواع ضربه گیر لاستیکی برای صنعتگران و تولیدکنندگان لازم است. در حال حاضر انواع ضربه گیر لاستیکی زیادی در گروه تولیدی رایان رابر وجود دارند که هر کدام از آن‌ها کاربرد خاصی دارند.

آشنایی با ویژگی این ضربه‌گیرها به شما کمک می‌کند تا بهترین تجهیزات صنعتی را برای خود خریداری کنید. در ادامه به اطلاعاتی کاملی در مورد انواع ضربه‌گیرهای لاستیکی و کاربرد آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

 

منظور از لاستیک ضربه گیر چیست

ضربه‌گیرها قطعه لاستیکی هستند که برای خنثی کردن تنش‌ها و ضربه‌های مکانیکی ایجاد شده‌اند. این قطعات لاستیکی انرژی جنبشی را می‌توانند به انرژی‌های دیگری مانند گرما تبدیل کنند. در واقع ضربه‌گیرها مانند سیستم‌های میرا کننده عمل می‌کنند که آن‌ها را با نام‌های دیگری مانند لرزه‌گیرها و دمپرها نیز می‌شناسند.

 

تولید کننده ضربه گیر لاستیکی

ضربه گیر لاستیکی، قطعات الاستومریک است که در دستگاه ها، مکانیزم ها، سازه ها، جهت کاهش ارتعاشات استفاده می‌شوند. ساخت ضربه گیر لاستیکی اغلب به صورت دو جزئی هستند جز اول رابر یا همان الاستورمر میباشد و جز دوم فلزات هستند. لاستیک لرزه گیر صنعتی، جهت جلوگیری از استهلاک دستگاه ها و ماشین آلات که با اشکال مختلف استفاده میشوند.

ارتعاش گیر صنعتی برای کاهش و انتقال ضربه و شوک به ساختار و مکانیسم یک مجموعه بکار می رود. و همچنین در اشکال و ابعاد مختلف با توجه به شرایط کاری انتخاب می گردند. و معمولا از لاستیک و صفحه فلزی با طراحی مهندسی جهت بکار گیری و نصب در مکانیسم ها، دستگاه ها یا هر مجموعه مکانیکی یا غیر مکانیکی بکار می‌رود. مجموعه رویان صنعت آماده همکاری جهت، فروش ضربه گیر لاستیکی، (طبق قطعه یا نقشه) و ارائه قیمت ضربه گیر لاستیکی و… است.

 

تولید کننده انواع ضربه گیر لاستیکی

ضربه گیر تولید رویان صنعت

تولید کننده انواع ضربه گیر لاستیکی

تولید کننده ضربه گیر منجید دار و فلزدار

تولید کننده انواع ضربه گیرهای لاستیکی می باشد و همچنین از مهم ترین خواص این قطعات می توان به، تغییر شکل پذیری به حالت اولیه که مانع از دفرمه شدن و یا همان انعطاف‌پذیری بالا در برابر ضربه و شوک اشاره کرد و عدم وجود حساسیت به دما در ماه های ایران، مهم ترین مزیت قابلیت انجام همزمان حرکات جانبی و محوری، قابلیت جذب صدا، مقاومت بالا در برابر ضربه ها و لرزه ها، وزن پایین (طبق درخواست مشتری)و امکان نصب و تعویض آسان نام برد.

تولید با توجه به شرایط کاری میزان فشار بر واحد سطح به ضربه گیر لاستیکی می تواند با فلز یا بدون فلز صورت گیرد، و این قطعه تحت فشار های آنی و متمرکز است و به دلیل نحوه قرار گیری، ضخامت جداره تولید شده  نباید بیش از حد مجاز کم شود بنابر این، این مدل دمپر لاستیکی با پارچه های مخصوص (منجید) به صورت لایه های پیوسته تولید می شوند. صنایع لاستیک سازی رویان صنعت قادر به تولید انواع آن ها در اشکال و ابعاد مختلف به صورت تزریقی و پخت ساده می باشد.

ضربه گیر نئوپرن یا ضربه گیر پل

ضربه گیر نئوپرن از لایه های فولادی تشکیل شده . ترکیب فولاد صفحه ای و رابر به صورت لایه ای می‌تواند بهترین مقاوت ارتعاشی را در برابر فشارهای آنی تحمل کند. شکل ظاهری این نوع نئوپرن به صورت چهارضلعی میباشد و ابعاد آن را مهندسین طراحی ساخت سازه مشخص می‌کنند. عمر ضربه گیر پل اهمیت ویژه ای دارد زیرا غالبا داخل سازه پنهان و دسترسی سختی دارد، بنابراین استفاده از نئوپرن مرغوب از اولویت های تولید لاستیک میباشد، پارامترهای بعدی کیفیت تولید، استفاده از فولاد با ضخامت متناسب می دباشد.

 

ضربه گیر های دوسرپیچ، یک سرپیچ یا دوسر مهره

این تیپ ضربه گیر فلزدار که از خانواده لرزه گیرهای مسلح هستند  بیشترین استفاده را به دلیل راحتی نصب دارند و در سایزهای مختلف مورد مصرف قرار می‌گیرند. کاربرد ضربه گیر لاستیکی دوسرپیچ در زیر شاسی ها و  پایه ها قرار می‌گیرند. برای اطلاعات بیشتر لطفا کلیک نمایید.

ضربه گیر لاستیکی دو سرپیچ

ضربه گیر مسلح

ضربه گیر های مسلح از پرکاربردترین دمپرها  هستند که با منجید های کتان و پلی استر و فلزات تقویت می‌شوند. این تیپ لرزه گیر در زیرسری پل ها، دستگاه ها و ماشین آلات وخودروها به طور وسیع استفاده می شوند.

ضربه گیر لاستیکی زیر دستگاه

جنس ضربه گیر ها

شامل یک، دو یا سه جز ودر برخی موارد چهار جزئی می‌باشند. تک جزئی همان لاستیک های یک تکه بدون هیچ عضو مسلح کننده هستند و در شرایط عادی و دستگاه ها  یا قطعات ثابت کاربرد دارند.

ضربه گیرهای چند جزئی شامل لاستیک و فلز، که فلز می‌تواند فولاد، یا آهن معمولی باشد و طراح بستگی به شرایط جوی و فشار کاری نوع فولاد را انتخاب می‌نماید. لاستیک و لایه های منجید، لاستیک فلز و لایه های منجید. این ترکیبات در شرایطی استفاده می‌شود که فشار بالا و لرزش در مکانیزم وجود دارد.

 

انواع  لاستیک با الاستومر nr یا کائوچوی طبیعی

الاستومر های nr یا کائوچوی طبیعی به همراه پرکننده ها ویا الاستومر نئوپرن بیشترین مصرف را در بین ضربه گیرهای لاستیکی، لرزه گیر ها و ارتعاش گیرها دارند.

 

لرزه گیر ویبراتور (Vibrator)

ضربه گیر ویبراتور Vibrator با انعطاف زیاد جهت بالانس و کارکرد صحیح ویبراتور ها مورد استفاده قرار می‌گیرند،  دمپر ویبراتور بیشتر در صنایع پزشکی و.. استفاده می شوند.

ضربه گیر لاستیکی

 

علت استفاده از بالشتک لاستیکی، فندر اسکله

بالشتک ها در صنایع مختلف از قبیل خودروسازی، کشتیرانی و دریایی، صنایع ریلی و هوایی، صنایع راهسازی و پل سازی استفاده گسترده دارد. همچنين در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، قطعه سازی، دستگاه سازی و در هر مجموعه ای که مکانیزم صنعتی در حال کار باشد کاربرد دارد.

بالشتک ضربه گیر نئوپرن

ضربه گیر سکو یا فندر اسکله

خواص انواع ضربه گیر لاستیکی(بالشتک ها، دمپرها، لرزه گیرها)

لرزه گیرها با جذب و خنثی کردن ضربه ها و ارتعاشات باعث افزایش عمر مکانیزم ها، کاهش خسارت به بدنه اصلی همچنین کاهش آلودگی صوتی و نرم کارکردن هر مجموعه ای می‌شوند.

در صنایع خودرو سازی دسته موتورها باعث عدم فشار به نیروی محرکه و بدنه اصلی می‌شوند. در صنایع پل سازی بالشتک ها باعث افزایش عمر سازه های عمرانی شده و در صنایع کشتیرانی و دریایی فندر ها و بلادر آکومولاتور لاستیکی برای گرفتن ضربه و ارتعاش مورد استفاده دارند.

 

بالشتک ضربه گیر لاستیکی (فلزدار و منجید دار)

متریال ضربه گیرهای لاستیکی تولید رویان صنعت

رویان صنعت، جنس این قطعه باید باتوجه به شرایط کاری باید انتخاب گردد(مهندسان لاستیک سازی رویان صنعت مشاوره رایگان در انتخاب جنس به شما مشتریان گرامی می دهند). و همپنین حرارت بالا، محیط اسیدی یا بازی، روغن های صنعتی و معدنی، نور مستقیم خورشید و ازن می‌توانند ترکیبات ضربه گیرها را مورد تخریب قرارداده و عدم به کارگیری متریال مناسب می‌تواند باعث تخریب زودرس و عدم کارایی مناسب ضربه گیرها و دمپرها شود.

صنایع لاستیک سازی رویان صنعت از کامپاندهای لاستیک کلروپرن(cr)، نیتریل(nbr), سیلیکون، epdm در شرایط حساس و کامپاند های nr لاستیک طبیعی و sbr لاستیک سنتزی مصنوعی در شرایط جوی عادی با به کار گیری علم به روز استفاده می‌کند و انواع بلادر آکومولاتور لاستیکی، دمپر لاستیکی (dampers) لرزه گیر لاستیکی و… را طراحی، تولید و عرضه می‌کند.

ضربه گیر لاستیکی (فلزدار و منجید دار)

لاستیک کوپلینگ ضربه گیر

 کوپلینگ لاستیکی همراه با فلز از خانواده ضربه گیرهای لاستیکی می باشند. و از لاستیک و یا لاستیک و فلز تشکیل شده اند، همان طور که از نام کوپلینگ لاستیکی مشخص است وظیفه کوپلینگ کوپله کردن و زوج کردن حرکت از نیروی محرکه به قسمت متحرک میباشد و کوپلینگ لاستیکی موجب گرفتن ارتعاش، لرزه گیری و عدم آسیب به بدنه اصلی الکتروپمپ ها و پمپ میباشد. جهت اطلاعات بیشتر به قسمت محصولات کوپلینگ ها مراجعه فرمایید.

لاستیک ضربه گیر کوپلینگ

لاستیک ضربه گیر کوپلینگ

گروه صنعتی رویان صنعت قادر به تولید انواع،لاستیک ضربه گیر کوپلینگ پلی یورتان، کوپلینگ تی (T), کوپلینگ خورشیدی، کوپلینگ KB, کوپلینگ H اچ،کوپلینگ روتکسی، کوپلینگ لاستیکی همراه با بوش فلزی، میباشد.ضربه گیر لاستیکی فلزدار

ضربه گیرهای لاستیکی دوسرپیچ، ضربه گیرلاستیکی یک سر مهره، ضربه گیر لاستیکی مهره دار، ضربه گیرهای ذوزنقه ای، ضربه گیر لاستیکی مستطیل شکل، ضربه گیرلاستیکی مخروطی و کله قندی از سایر محصولات صنایع لاستیک سازی رویان صنعت میباشد، که در انواع ماشین آلات صنعتی، آسانسورها جرثقیل ها، پایه الکتروموتورها، پمپ ها و… استفاده می‌شوند.

ضربه گیر لاستیکی

انواع ضربه گیر های تولیدی رویان صنعت:

ضربه گیر استوانه ای

ضربه گیر نئوپرن، بالشتک الاستومری، ضربه گیر پل

ضربه گیر های لاستیکی ژنراتور، ضربه گیر لاستیکی ولکان، کوپلینگ ژنراتور کشتی

ضربه ‌گیر لاستیکی مهره‌دار (یک سر مهره، دو سر مهره)و ضربه ‌گیر لاستیکی پیچ‌دار (دو سر پیچ، یک سر پیچ)

ضربه ‌گیر لاستیکی آکاردئونی

 کوپلینگ لاستیکی کمپرسور

ضربه ‌گیر لاستیکی دایره‎ای / بیضی / مربعی / مستطیلی

ضربه ‌گیر لاستیکی صنعتی

ضربه ‌گیر لاستیکی دیوار

ضربه ‌گیر لاستیکی D شکل

ضربه ‌گیر لاستیکی صنعتی

ضربه ‌گیر لاستیکی نئوپرن یا ضربه گیر پل

ضربه ‌گیر لاستیکی آسانسور ضربه ‌گیر لاستیکی ساختمان

ضربه ‌گیر لاستیکی صنعت خودرو

ضربه ‌گیر لاستیکی غلطک

ضربه ‌گیر لاستیکی سکو‌های تخلیه و بارگیری کارخانه‌ها

ضربه ‌گیر لاستیکی اسکله ضربه ‌گیر لاستیکی زیر دستگاه‌های صنعتی

ضربه ‌گیر لاستیکی ستون

ضربه ‌گیر لاستیکی زیر پرسی ضربه‌ای

ضربه‌گیر پل

ضربه‌گیر ساختمان

ضربه‌گیر صنعت خودرو

ضربه‌گیر غلطک

ضربه‌گیر اسکله

ضربه‌گیر ستون

ضربه‌گیر زیر پرسی ضربه‌ای

ضربه‌گیر آسانسور

ضربه‌گیر زیر دستگاه‌های صنعتی

ضربه‌گیر زیر پمپ‌ها و سانتریفیوژ‌ها

ضربه‌گیر‌های سکو‌های تخلیه و بارگیری کارخانه‌ها

جمع بندی

مجموعه لاستیک سازی رویان صنعت تولید کننده و طراح انواع قطعات لاستیکی از جمله ضربه گیر ها می باشد، برای  و در نهایت این مجموعه بر این باور است ارباب رجوع می‌بایست محصول خود را با کیفیتی والا، قیمت رقابتی و در پایین ترین زمان دریافت کند. جهت خرید لاستیک ضربه گیر و اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید.

۰۹۱۳۱۶۴۸۰۵۴

۰۹۱۳۰۱۰۳۰۹۰

ضربه گیر لاستیکی

به این محصول امتیاز دهید

میانگین امتیاز: ۵ / ۵. تعداد امتیاز دهندگان: ۷

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *