باتر فلای ولو وایتون + کاربردهای صنعتی

باتر فلای ولو وایتون (viton) می‌تواند در  اکثر شرایط کاری مانند دمای بالا تا ۳۰۰درجه سانتیگراد را تحمل کند و در اکثر مواد شیمیایی دچار خوردگی و تورم نشود و همچنین در مقابل اسید و حرارت نیز مقاوم می باشد و در صنایع مختلف نظیر صنایع شیمیایی، نفت، گاز، فولاد، مورد استفاده زیادی دارد. لاستیک سازی رویان صنعت در ابعاد مختلف با بهترین قیمت و کیفیت، بدون محدودیت تولید، به درخواست شما مشتریان گرامی طراحی و تولید می نمایید جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

باتر فلای ولو وایتون

باترفلای ولو وایتون

لاینر باتر فلای ولو لاستیکی یا لاستیک شیر پروانه ای در سایزهای بزرگتر دارای عملگرهایی متعددی مانند پنوماتیکی، هیدرولیکی و غیره دارد و همچنین در الاستومر های مختلف و  از سایز pn 50 الی pn 600 توسط لاستیک سازی رویان صنعت تولید می شود. و همچنین دارای عملکرد آسان و سریع می باشد.

يكي از ساده‌ترين شيرهاي كه كاربرد صنعتي آن در واحدهاي نفت و پتروشيمي متداول است باترفلای ولو یا شير صنعتي پروانه‌اي است و ساختمان آن از يك بدنه معمولي و يك صفحه مدور كه تقريباً در میان قرار دارد ساخته شده است.

نحوه عملکرد لاستیک شیرپروانه ای وایتون

لاستیک شیر پروانه ای یا باتر فلای ولو

در بعضی موارد خاص بوسیله فلکه دستی که به میله گرداننده صفحه وصل می باشد و مکانیزم آن در یک جعبه چرخ دنده قرار دارد مجهز می کنند تا چنانچه اگر گرداننده اصلی که هوا یا هیدرولیک باشد از کار افتاده و بتوانند با آزاد کردن آن از دنده، با اهرم یا فلکه دستی را در هر حالت که باشد نگه داشت.

خلاصه:

باتر فلای ولو وایتون با خاصیت نسوز بودن و تحمل دما تا ۳۰۰ درجه سانتی گراد مناسب برای انواع صنایع و فولادد ها می باشد. و همچنین انواع لاینر یا لاستیک های شیرپروانه ای و شیرهای صنعتی و باترفلای ولو ، از سایز از سایز pn 50 الی pn 600 در لاستیک سازی رویان صنعت قابل سفارش می باشد. همچنین شما مشتریان گرامی برای ثبت سفارش با شماره تماس واحد فروش رویان صنعت ۰۹۱۳۱۶۴۸۰۵۴ در ارتباط باشید

به این محصول امتیاز دهید

میانگین امتیاز: ۵ / ۵. تعداد امتیاز دهندگان: ۶

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *