ساخت غلطک لاستیکی + استعلام قیمت و ثبت سفارش

رولیک لاستیکی

غلتک لاستیکی، تشکیل شده از لایه بیرونی لاستیکی، لایه ی سخت لاستیکی، هسته فلزی، گردنه غلتک  و با قابلیت هایی همچون کار در شرایط جوی، مقاوم در برابر سایش، حرارت و سرما (که می تواند به ۲۰۰-۲۵۰ درجه برسد) و ارتعاشات مکانیکی و مقاومت در برابر انواع مواد شیمیایی، اسید و باز است، وظیفه ی اصلی این روکش ها ایجاد اصطکاک و جلوگیری از سایش و خوردگی سطح درغلطک ها می باشد.

ما در قسمت مقالات در رابطه با روکش غلتک لاستیکی چیست؟ و ۵ مزایای مهم آن به صورت مفصل صحبت کردیم وارد لینک شوید.

ساخت غلتک لاستیکی

 غلطک لاستیکی

لاستیک سازی رویان صنعت تولید کننده انواع روکش غلتک لاستیکی  و چرخ های صنعتی (صاف و شیاردار) در قطر و طول های مختلف، بر اساس درخواست و نوع کارکرد غلتک با توجه به متریال درخواستی NR – SBR – NBR – EPDM – SILICON – PU – P.V.C – VITON – PTFE و… را طراحی و تولید می نمایید.

لاستیک سازی رویان صنعت با توجه به کیفت مطلوبی که در بازار ایران و خارج از ایران عرضه داشته است، لازم به ذکر است تولید این قطعه نیاز به دقت عمل در مراحل تولید می باشد و روش تولید و کیفیت مواد مصرفی در کارکرد و عمر مفید قطعه نقشه مهمی دارد.

موارد مصرف غلتک لاستیکی

  • تولید و چاپ صنایع بسته بندی (مانند: کارتن ، کاغذ سازی و…): روکش این نوع غلتک ها به گونه ای طراحی و فرآیند شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل فیزیکی مکانیکی از جمله عوامل دینامیکی و هیدرولیکی و عوامل شیمیایی شامل انواع اسید ها ، بازها دارا می باشد. مورد مصرف این غلتک ها در قسمت رنگرزی شستشو و آهار می باشد.
  • صنایع فولاد : غلتک در انواع متریال های مختلف و مقاومت در برابر انواع مواد شیمیایی، اسید و باز و سایش و حرارت و… طراحی و تولید می شود.
  • پتروشیمی: غلتک در انواع متریال های مختلف و مقاومت در برابر انواع مواد شیمیایی، اسید و باز، سایش و حرارت و…طراحی و تولید می شود.
  • کشت : غلتک ضد سایش و مقاوم طبق در خواست طراحی و تولید می گردد.
  • صنعت به علت کاربرد وسیع غلتک و شرایط خاص با توجه به نیاز مشتری غلتک طراحی و تولید می گردد.

جمع‌بندی

ساخت غلتک لاستیکی و انواع روکش های غلتک، چرخ های صنعتی، غلتک سیلیکونی، غلتک پلی یورتان، غلتک چاپ و… را میتوانید درخواست تولیدبا شماره ۰۹۱۳۱۶۴۸۰۵۴ بدهید و همچنین لاستیک سازی رویان صنعت هر قطعه لاستیکی با انواع متریال به درخواست شما مشتریان گرامی طراحی و تولید میکند.

به این محصول امتیاز دهید

میانگین امتیاز: ۵ / ۵. تعداد امتیاز دهندگان: ۷

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *