اورینگ وایتون چیست و ۶ کاربرد صنعتی

اورینگ وایتون چیست؟  الاستومری با خواص ویژه وبا اختصار (fkm flouroelastomer) به عنوان آب بند سیل در شرایط کارکرد با دمای بالا تا ۳۰۰ درجه سانتیگراد همچنین مقاومت در مقابل روغن های صنعتی معدنی و گیاهی می باشد. oring viton در تجهیزهای دارای سیال های شیمیایی مانند انواع اسید، باز استفاده می‌شود.

اورینگ وایتون | اورینگ ضد حرارت و ضد اسید | اورینگ fkm | اورینگ viton

۶ کاربرد صنعتی اورینگ وایتون

خرید اورینگ وایتون،  در بسیاری از شرایط کاری و در طیف وسیعی از صنعت مورد استفاده قرار میگیرد. از پرکاربردترین آنها در صنایع ماشین سازی یا دستگاه سازی. صنایع نظامی و هوا فضا، کشتی رانی و دریایی و تقریبا کلیه صنایع کوچک و بزرگ استفاده می‌شود.

تعدادی از کاربردهای امروزی شامل اورینگ های مصرفی در صنایع خودروسازی ، اورینگ وایتون سیستم های سوختی ، هیدرولیکی و اورینگ سیستم تزریق سوخت (سوزن انژکتور) تمامی خودرو ها ، دیافراگم ها و… است

بنا به همین توضیحات تعدادی از کاربردهای امروزی اورینگ وایتون شامل اورینگ های مصرفی در صنایع خودروسازی، سیستم های سوختی، هیدرولیکی و اورینگ سیستم تزریق سوخت (سوزن انژکتور) تمامی خودرو ها، دیافراگم ها، صنایع دارویی، صنایع نفت و گاز، هوافضا و… می شود.

استفاده از اورینگ وایتون به عنوان سوپاپ شناور در کاربراتور SU برای مقاومت در برابر سوخت و انعطاف پذیری آن برای آب بندی نیز معمول می باشد. همچنین اورینگ وایتون به عنوان آب بند در غواصی  هم استفاده می شود زیرا با گاز نیتروکس واکنش نمی دهد و در معرض اکسیژن پوسیده نشده، آتش نمی گیرد.

همچنین در مواردی که غلظت بالایی از بیو دیزل مورد نیاز است شیلنگ های لاستیکی وایتون و واشر وایتون توصیه می شود؛ چراکه در برابر اسید بیودیزل مقاوم است.

اورنگ وایتون یک جایگزین مطمئن برای اورینگ های نیتریل در حرارت بالا و مواد شیمیایی خورنده می باشد.

اورینگ در صنایع جک سازی

اورینگ وایتون | اورینگ ضد حرارت و ضد اسید | اورینگ fkm | اورینگ viton

به دلیل تحریم های اقتصادی تحمیل شده به کشور عزیزمان در سال های اخیر صنعتگران داخلی دست بکار شده و جکهای مختلفی با تیپ های مختلف طراحی و تولید کرده که اورینگ یکی  از محصولات استفاده شده در این جک ها می باشد. اورینگ fkm در بعضی از این جکها استفاده می‌شود که دارای تلرانس ابعادی دقیق و شرایط کارکرد خاص میباشد.

اورینگ دمای بالا در محیط های کاری با دمای بالا ویا روغن داغ حاصل از شرایط مکانیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد همچنین انواع سیل مانند وی رینگ وایتون، پکینگ وایتون بک آپ رینگ سیل ها با مقاطع مختلف مانند ایکس رینگ و…. هم در جک ها یا همان سیلندر و پیستون ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

*جهت دریافت اطلاعات بیشتر از وایتون چیست وارد لینک شوید.

در چه مواردی استفاده از وایتون ممنوع است:

قرارگیری این قطعه در محیط هایی مانند Ketones ، Amines ، Esters و اترها با وزن مولکولی کم، Nitro hydrocarbons ، Hydrofluoride  و Chlorosulfonic acid برای استفاده از  oring viton یا دیگر آببندهای وایتون را لاستیک سازی رویان صنعت پیشنهاد نمی کند و همچنین شما مشتریان گرامی جهت اطلاعات بیشتر و گرفتن مشاوره در زمینه انتخاب بهتر الاستومر با شماره ۰۹۱۳۱۶۴۸۰۵۴ تماس بگیرید.

سایز اورینگ وایتون :

انواع سایزهای استاندارد اورینگ وایتون  (قطرداخلی و بیرونی و ضخامت) را در جنس های مختلف به صورت تعدادی و تیراژی لاستیک سازی رویان صنعت طراحی، تولید و عرضه می نمایید. و زمانیکه نیاز به اورینگی با قطر خیلی بزرگ باشد از اورینگ متری استفاده می شود که با چسب به شکل حلقه ای تبدیل می شود و قابل استفاده می باشد. و شما مشتریان گرامی جهت گرفتن قیمت اورینگ وایتون با شماره ۰۹۱۳۱۶۴۸۰۵۴ تماس بگیرید.

اورینگ وایتون | اورینگ ضد حرارت و ضد اسید | اورینگ fkm | اورینگ viton

خلاصه

برای خرید اورینگ ، می توانید از لاستیک سازی رویان صنعت که یکی از تخصصی ترین شرکت های تولید کننده در زمینه تولید و طراحی انواع قطعات لاستیکی از جمله اورینگ می باشد ثبت سفارش کنید. و همچنین با در دست داشتم دست کم ۱۰۰۰ قالب و داشتن نمایندگی، می توانید به صورت تعدادی و تیراژی ثبت سفارش کنید.

به این محصول امتیاز دهید

میانگین امتیاز: ۴.۹ / ۵. تعداد امتیاز دهندگان: ۸

4 پاسخ
  1. هادی گنجعلی گفته:

    ممنون ار توضیحات خوبتون در رابطه با اورینگ وایتون
    یه سوال داشتم از خدمتتون
    ایا میتوانید الاستومر درخواستی ما را تولید کنید؟

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *