کوپلینگ پلی یورتان + ۸ کاربرد و ویژگی های پلی یورتان در صنعت

کوپلینگ پلی یورتان pu (پلی اورتان)  در برابر فشار، سایش، خوردگی، پارگی، مواد شیمیایی و روغنی و استحکام کششی و انعطاف‌پذیری بالا، از آن‌ها در ساخت قطعات صنعتی از جمله کوپلینگ‌ها نیز استفاده می‌شود. و همچنین کوپلینگ پلی اورتان پلیمری به دلیل طراحی خاصی که دارند می‌توانند فشارهای بالای سیال را تحمل کنند و بسته به جنس و طراحی ساخت کوپلینگ، ساعت کارکرد و فشار کاری عمر معینی دارند.

تولید کننده قطعات لاستیکی

کاربرد و مزیت کوپلینگ پلی یورتان pu

پلی یورتان pu به گونه ای از مواد شیمیایی گفته می شود که از واکنش و ترکیب دو ماده اصلی بنام پی ال ها وایزوسیانات به‌وجود می آید.و در صورتی استفاده از لاستیک کوپلینگ‌های انعطاف ‎پذیر از نوع پلی‌اورتان pu، ضربه های ناگهانی و لرزه های وارده تا حد زیادی توسط این نوع لاستیک جذب شده و به سمت دیگر وارد نخواهد شد. و همچنین این الاستومر دارای خواص خاصی است که با تغییر در ساختار ان می توان کاربری آن را بنا به مورد مصرف تغییر داد. و لاستیک سازی رویان صنعت تولید کننده انواع کوپلینگ های لاستیکی همراه با فلز با وجود فلز و منجید و… طبق قطعه یا نقشه شما مشتریان گرامی طراحی و تولید می کند.

کوپلینگ پلی یورتان

کوپلینگ پلی یورتان

کاربررد و ویژگی متریال پلی یورتان ها در کوپلینگ ها را می توان نام برد:

  • مقاومت بالا در برابر ضربه های دینامیکی
  • مقاومت بالا در برابر تغییر شکل و پاره شدگی
  • مقاومت بالا در برابر سایش دستگاه
  • مقاومت بالا در برابر تغییر دما
  • همچنین با تغییردر خواص در پلیمر پلی اورتان pu یا پلی یورتان می توان به عنوان عایق برق وانواع کف پوش  مورد استفاده است.
  • کاربررد منحصربفرد  این قطعه سبب استفاده این ماده در صنعت شده است و با توجه به خصلت های پلی یورتان  درعلم پزشکی هم مورد استفاده  است.
  • پلی یورتان pu در تولید انواع وسایل ورزشی، صنعت راه سازی و انواع حفاری ها، ساختمان سازی و … مورد استفاده است.
انواع کوپلینگ لاستیکی

انواع کوپلینگ لاستیکی

خلاصه:

تولید کننده و طراح انواع کوپلینگ پلی یورتان (خورشیدی، گشنیزی، چرخ دنده، طبقاتی، وی پک، بشکه ای، تایری و…) طبق قطعه یا نقشه و … شما مشتریان گرامی طراحی و تولید می نمایید و همچنین لاستیک سازی رویان صنعت با فعالیت بیش از دو دهه و دارا بودن افراد مجرب در زمینه لاستیک سازی انواع قطعات لاستیکی و سیلیکونی و پلیمری را با بهترین قیمت و کیفیت بدون محدودیت تولید در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه می دهد

به این محصول امتیاز دهید

میانگین امتیاز: ۵ / ۵. تعداد امتیاز دهندگان: ۱

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *