انواع گردگیر صنعتی

گردگیر صنعتی که بیشتر به شکل گردگیر آکاردئونی ساخته می شود جزئی از سیل های متحرک محسوب شده که از موادی نظیر پارچه برزنتی، لاستیکی یا پارچه های چرم ساخته و تولید می شود. مکان قرارگیری گردگیر لاستیکی آکاردئونی و نوع کاربری آن تعیین می کند که گردگیر رابر از چه متریالی تهیه و تولید گردد. اگر شما هم علاقه مند به شناخت بیشتر درباره گردگیر آکاردئونی هستید در ادامه این مطلب با رویان صنعت همراه شوید.

گردگیر صنعتی

کارایی گردگیر صنعتی لاستیکی چیست؟

وظیفه اصلی گردگیر رابر یا همان گردگیر آکاردئونی، ممانعت از ورود هرگونه اشیاء خارجی، گرد و غبار و … به قسمت های داخلی دستگاه است. رویان رابر یک شرکت تولید کننده قطعات لاستیکی است که تمامی گردگیرهای لاستیکی با متریال های مختلف همچون برزنتی نسوز، لاستیکی، گردگیر پلوس جرثقیل و … را تهیه و تولید می کند. در ادامه با انواع مختلف گردگیر لاستیکی آشنا می شوید.

گردگیر صنعتی رابر وایتون

فلوئورو الاستومر یا همان وایتون از بهترین متریال های لاستیکی هستند که به دلیل مقاومت بسیار عالی در برابر حلال شیمیایی، آتش و حرارت، بنزین، اسید و آب کلردار در صنایع مختلف قابل استفاده است.

گردگیر صنعتی رابر از جنس NBR

گردگیر لاستیکی  از جنس NBR یا همان نیتریل بوتادین رابر به دلیل خاصیت مکانیکی بالا، بسیار مورد توجه است. این خواص شامل استقامت در برابر روغن های معدنی، گریس، گازوئیل، جک های روغنی و هیدرولیکی و سایش می شود.

رابر گردگیر صنعتی سیلیکونی

گردگیر لاستیکی از جنس سیلیکون تا ۳۰۰ درجه حرارت را تحمل می کند که در نوع خود قابل ستودنی است. همین مزیت عالی موجب شده تا در صنایع غذایی بسیار مورد توجه کارخانه داران باشد.

انواع گردگیر صنعتی

گردگیر لاستیکی برزنتی

برای تولید این قطعه لاستیکی با برزنت، باید قالب های مخصوصی را ساخت تا گردگیر لاستیکی آکاردئونی فنردار  بدون فنر تولید گردد. جهت تولید گردگیر آکاردئونی فاقد فنر باید قطر محل بست را اندازه گرفت و دوخت. اما برای دوخت گردگیر آکاردئونی فنر دار بسته به حساسیت موضوع، ابتدا یک لوله برزنتی یکپارچه دوخته شده و فنر را از بین آن عبور می دهند. این نوع گردگیر به نسبت گردگیر لاستیکی بدون فنر، آب بندی بهتری ایجاد می کند.

از چه شرکتی گردگیر صنعتی بخریم؟

شرکت های تولید کننده قطعات لاستیکی بسیاری در ایران وجود دارند که یکی از آن ها شرکت لاستیک سازی رویان صنعت است. شرکت رویان صنعت با تولید قطعات لاستیکی با کیفیت نظیر روکش غلتک لاستیکی، دیافراگم لاستیکی، کوپلینگ لاستیکی همراه با فلز، گسکت لاستیکی و … توانسته یکی از شرکت های معتبر در زمینه لاستیک سازی باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت قطعات لاستیکی یا گردگیر لاستیکی، کافیست با شماره ۰۹۱۳۰۱۰۳۰۹۰ و ۰۹۱۳۱۶۴۸۰۵۴ تماس حاصل فرمایید.

گردگیر اکاردئونی

سوالات متداول

  • گردگیر لاستیکی چیست؟
  • گردگیر لاستیکی جهت جلوگیری از ورود اشیاء و ناخالصی ها تولید شده که انواع مختلفی دارد.
  • انواع گردگیر لاستیکی چه نام دارند؟
  • گردگیر ان بی آر، گردگیر سیلیکونی، گردگیر ضد سایش و گردگیر رابر وایتون از انواع گردگیر لاستیکی هستند.
  • گردگیر لاستیکی برزنتی فنردار یا بی فنر؟
  • هرکدام از کاربردهای گردگیر لاستیکی برزنتی فنردار و بی فنر متفاوت بوده که جهت آب بندی بهتر در نقاط حساس، از گردگیر آکاردئونی فنردار استفاده می شود.

به این محصول امتیاز دهید

میانگین امتیاز: ۵ / ۵. تعداد امتیاز دهندگان: ۶

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *