تولید کننده انواع دیافراگم لاستیکی شیربرقی

 

دیافراگم شیربرقی پارکر

دیافراگم شیربرقی پارکر

شیر برقی پارکر، یکی از انواع شیر برقی های برنجی است، که دیافراگم لاستیکی شیر برقی پارکر در لاستیک ساززی رویان صنعت با بهترین کیفیت و قیمت ارائه می گردد. و همچنین این شیر برقی پارکر با متریال دیافراگم NBR تولید شده در هر مدل و ابعادی قابل سفارش و  تولید می باشد.شیر برقی ۷۳۲۱ پارکر برای مصارف عمومی مورد استفاده قرار میگیرد، و دیافراگم شیربرقی پارکر NBR  می باشد که برای موارد خورنده و اسیدی مناسب نیست. 

 

دیافراگم شیربرقی چینی

دیافراگم شیربرقی چینی

انواع دیافراگم شیربرقی چینی با بعترین قیمت و کیفیت قابل سفارش (به صورت تعدادی و تیراژی) می باشد، حهت استعلام با شماره ۰۹۱۳۱۶۴۸۰۵۴ تماس بگیرید.

دیافراگم شیربرقی جیواکس

دیافراگم شیربرقی جیواکس

شیر برقی جیواکس Gevax محصول کشور ترکیه می باشد. لاستیک سازی رویان صنعت انواع دیافراگم شیربرقی جیواکس را با متریال های مختلف تولید می نماید.  آب بند دیافراگمی جیواکس، برای انواع مختلف سیالات کاربرد دارد. در این شیر از دیافراگم با متریال ان بی ار، برای آب،مناسب است،  جنس دیافراگم شیربرقی جیواکس وایتون، برای گازوئیل و دیافراگم شیربرقی  EPDM برای آب جوش و بخار تا دمای ۱۴۰ درجه سانتی گراد استفاده می شود. علاوه بر این لازم به ذکر است که این شیر برقی دیافراگمی در سایزهای مختلف موجود است.

 

دیافراگم شیربرقی رگلاتور

دیافراگم شیربرقی رگلاتور

لاستیک سازی رویان صنعت تولید کننده انواع دیافراگم شیربررقی رگلاتور در ابعاد و متریال درخواستی می باشد.

دیافراگم شیربرقی پالس

دیافراگم شیربرقی پالس

شیربرقی پالس معمولا برای تمیز کردن فیلترها به طور مثال فیلتر های کاتریجی، فیلتر های پارچه ای ، فیلتر های سرامیکی و … استفاده می شوند، همچنین لاستیک سازی رویان صنعت تولید کننده انواع دیافراگم شیربرقی پالس لاستیکی، در ابعاد و جنس های مختلف طبق درخواست شما مشتریان گرامی طراحی و تولید می نمایید.

 

دیافراگم شیربرقی توروبو

دیافراگم شیربرقی توروبو

شیربرقی سلونوئید توربو قطعه ای برای کنترل دور توربو شارژر می باشد. هنگامی که دور موتور بالا می رود و بالطبع حجم گاز اگزوز افزایش می یابد. حجم و سرعت گاز ورودی به توربین افزایش یافته و دور توربین بالا می رود. همچنین لاستیک سازی رویان صنعت تولید کننده دیافراگم شیربرقی توربو در ابعاد و  متریال مختلف می باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

دیافراگم رگلاتور لاستیکی

دیافراگم رگلاتور لاستیکی