مکنده لاستیکی rubber sucker

انواع مکنده لاستیکی یا قاپک لاستیکی تولیدی رویان صنعت

مکنده لاستیکی rubber sucker از جمله قطعات الاستومریک میباشد که در صنایع مختلف جهت جابه جایی ،آویزکاری، تثبیت ،نشانه گزاری، اتوماسیون و… مورد استفاده قرار میگیرد. رویان صنعت طراح و تولید کننده انواع مکنده های صنایع مختلف طبق درخواست شما مشتریان گرامی با بهترین قیمت و کیفیت عرضه می کند، در نظر داشته باشد رویان صنعت با کادری مجرب و کار آموخته هرنوع ساکشن لاستیکی را طراحی و تولید میکند.

نحوه کارکرد مکنده لاستیکی(rubber sucker aplicated)

مکنده لاستیکی

باتوجه به قرارگیری قاپک لاستیکی روی سطح صاف فشار اتمسفر یا هوا را از ضلع مرکزی خود خارج کرده و روی سطح میچسبد ،سپس با ورود هوا به زیر لایه های لاستیکی از روی سطح جدا میشود.

مکنده لاستیکی RUBBER SUCKER قاب پک لاستیکی

کاربرد مکنده لاستیکی در صنایع و صنعت و پتروشیمی ها

این قطعه با توجه به حذف نیروی انسانی و جایگزین شدن رباط ها و مکانیزم ها ، همچنین الکترونیکی شدن در ازای اجرای مکانیکی در طیف وسیعی از صنایع از قبیل صنایع لبنیاتی،صنایع الکترونیکی ، صنایع غذایی و دارویی مورد استفاده قرار میگیرند.

جنس قاپک لاستیکی یا ساکشن پنوماتیک

باتوجه به محل قرار گیری و شرایط جوی به کار گرفته شده از الاستومرهای سیلیکون، وایتون، nbr. sbr.nr و… طبق درخواست مشتری ساخته می شود. همچنین شما مشتریان گرامی می توانید هر نوع محصول لاستیکی همراه با فلز، تفلون، منجید و … را سفارش دهید تا برای شما طراحی، ساخته و تولید شود،  رویان صنعت با سالها تجربه در زمینه ساخت انواع قطعات لاستیکی و همچنین کادری مجرب و کارآموخته در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد تا با بهترین قیمت و کیفیت محصول خود را دریافت نمایید.

مکنده لاستیکی

خلاصه:

خرید مکنده های لاستیکی یا قاپک لاستیکی یا ساکشن کاپ لاستیکی، قاپک وکیوم پنوماتیک، ساکشن کاپ وکیوم و… با انواع متریال قابل سفارش می باشد. جهت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با گروه لاستیک سازی رویان صنعت ۰۹۱۳۱۶۴۸۰۵۴ تماس بگیرید.

مکنده لاستیکی rubber sucker

به این محصول امتیاز دهید

میانگین امتیاز: ۵ / ۵. تعداد امتیاز دهندگان: ۱

2 پاسخ
  1. محمد گفته:

    با سلام و وقت بخیر
    من عضو مکانیک یک شرکت دانش بنیان هستم.
    ما نازل هایی را طراحی و تولید می کنیم که قطعاتی بسیار ریزی را جا به جا می کنند.
    در حال حاظر از کمپرسور برای سیستم وکیوم استفاده می کنیم.
    آیامی شود از این مکنده های لاستیکی برای جابه جاکردن قطعات استفاده کرد

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *