لاینر سیلیکونی باتر فلای ولو + ۷ خصوصیات مهم

لاینر سیلیکونی باتر فلای ولو یا سیت ولو سیلیکونی باترفلای  (Butterfly Valve Silicone Rubber) که مهمترین وظیفه این قطعه آببندی است و همچنین  انعطاف‌پذیری خوب  این الاستومر باعث می شود که از سری محصولات رابری می باشد که در محدوده دمایی ۶۰_ تا ۲۵۰ سانتیگراد استفاده می‌شود.

شیرهای پروانه ای سیلیکونی که در صنایع مختلف نظیر صنایع غذایی. صنایع لبنیاتی، صنایع سیمان، نفت گاز، پتروشیمی و اکثر صنایعی که نیاز به مسدود کردن جریان سیال و تنظیم میزان فشار سیال است مورد استفاده قرار می‌گیرند.

لاینرهای سیلیکون یا همان سیت ولوهای سیلیکون از نظر مقایسه ای با لاینرهای لاستیکی چند نقض دارند که در زیر به آن اشاره میکنیم

لاینر سیلیکونی باتر فلای ولو

لاینر سیلیکونی باتر فلای ولو

اولین نقص استحکام پایین‌تر در شرایط تنشی میباشد که این خود عمر ولو را پایین می‌آورد دومین مسئله مقاوم نبودن در مقابل روغن و فرآورده های نفتی میباشد. صنایع لاستیک سازی رویان صنعت آمادگی لازم جهت مشاوره در راه‌اندازی خطوط، تعمیر و تعویض لاینرهای سیلیکونی پیشنهادها فنی در خصوص انتخاب متریال سیت ولوها را داراست.

لاینرهای شیر ولو نیازمند  طراحی و ساخت دقیقی میباشد زیرا  فشار سیال در پشت ولو با میزان فشار بسته شدن رابطه مستقیم دارد و سازنده می‌بایست این نکات را رعایت کند.

خصوصیات لاینر باترفلای ولو سیلیکونی

  • لاینرهای سیلیکونی ولو با انعطاف‌پذیر بالا باعث کارایی بهتر می شوند و افزایش عمر شیرهای پروانه‌ای می شود.
  • لاینر شیرپروانه ای از قسمت‌های داخلی و خارجی شیر پروانه ای ها در برابر نشت و خوردگی و سایش محافظت می کند.
  • لاینرها عایق آب در باترفلای ولو است.
  • و همچنین عایق رطوبت و هوا و صدا می باشد.
  • خاصیت نارسایی الکتریسیته دارد.
  • قابلیت عملکردی خوب در برابر حرارت و برودت.
  • و سهولت در نصب و نگهداری لاینر ها.

انواع باتر فلای ولو یا لاینر باترفلای ولو یا لاستیک شیر پروانه ای

جمع‌بندی

تولید کننده انواع لاینر یا لاستیک شیرپروانه ای سیلیکونی

لاستیک سازی رویان صنعت  بهترین کیفیت و قیمت را در تولید انواع لاینر سیلیکونی شیرپروانه ای ارائه می دهد و همچنین انواع الاستومرهای Butterfly Valve  Rubber را میتوانید سفارش دهید و به علت تجهیز بودن و نیروی مجرب و کارآموزده در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش خود را دریافت کنید و قابل توجه شما مشتریان گرامی لاستیک سازی رویان صنعت طراح و تولید کننده انواع قطعات لاستیکی می باشد.

صنایع لاستیک سازی رویان صنعت تولید کننده انواع سیت ولو از سایز dn25 تا dn 800 می باشد. جهت ثبت سفارش و یا خرید لاینر باتر فلای ولو با شماره ۰۹۱۳۱۶۴۸۰۵۴ تماس بگیرید.

به این محصول امتیاز دهید

میانگین امتیاز: ۵ / ۵. تعداد امتیاز دهندگان: ۷

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *